سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی موزه پیکاسو

موزه پیکاسو -Picasso Museum- یکی از مقاصد گردشگری شهر بارسلون است. سالانه افراد بسیاری از سراسر دنیا بهکشور اسپانیا سفر می کنند. این موزه، بزرگ ترین مجموعه آثار پیکاسوست. پابلو پیکاسو از جمله هنرمندان مشهور قرن 20 میلادی در کشور اسپانیا بوده است. این موزه شامل آثار هنری این نقاش معروف است و به همین دلیل از جمله محبوب ترین و پربازدیدکننده ترین موزه های بارسلون به شمار می رود. موزه پیکاسو، از 5 ساختمان کنار هم تشکیل شده است. این ساختمان ها به قرون وسطی تعلق دارند. این موزه به ویژه برای دوستداران هنر نقاشی بسیار ارزشمند است. تماشای آثار هنرمندان مورد علاقه انسان ها برای آنها بسیار اهمیت دارد. این که بتوانی از نزدیک تابلویی از پیکاسو را ببینی که خود او در سال های بسیار دور ترسیم کرده است، می توان برای هنردوستان بسیار دوست داشتنی و جالب باشد. حتی افرادی که پیکاسو و سبک های هنری همچون کوبیسم، امپرسیونیسم و ناتورالیسم را به خوبی نمی شناسند نیز با دیدن این آثار هنری مسحور می شوند. افرادی که وارد این موزه می شوند شاید بدون توجه بارها از یک نقاشی دیدن کنند اما به قدری محو تماشای اثر هستند که متوجه این تکرار نمی شوند. این موزه که از 5 ساختمان در کنار هم تشکیل شده است به سال های بسیار دور در قرن معاصر بر می گردد و در واقع مجموعه بزرگی از آثار هنری به شمار می رود.

به وجود آورنده این موزه فردی به نام خائومه سابارتس (Jaume Sabartes ) است. سابارتس دوست نزدیک پیکاسو بود. ایده آن نیز زمانی به ذهن او خطور کرد که مجموعه بزرگی از آثار پیکاسو را در منزل خود دید و با خود اندیشید می تواند آنها در جایی همچون موزه در معرض دید عموم قرار دهد. به همین دلیل موزه پیکاسو را با نام خود هنرمند، تاسیس و راه اندازی کرد. ورودی موزه برای افراد زیر 16 سال و افرادی همچون دانشجوها و خبرنگاران می توانند به صورت رایگان یا با تخفیف های در نظر گرفته شده وارد موزه بشوند. در این موزه، تابلوهای نقاشی پیکاسو و کارهای سرامیکی که روی دیگر اشیا نقش شده اند در معرض دید عموم قرار دارد. نام محلی موزه پیکاسو در میان محلی ها به نام Museu Picasso شناخته می شود.

 

کلمات کلیدی مرتبط: خرید اینترنتی بلیط قطار , بلیط هواپیما جزیره کیش , تور ارزان قیمت مالزی , استان اردبیل , شرکت مسافربری همسفر , قبرس تور , تحصیل در انگلستان , رشت , تحصیل در ایتالیا , تور استان البرز ,